وزیر امور خارجه:

هدف رژیم صهیونیستی از ترور شیرین ابوعاقله کتمان اخبار جنایات بود

حسین امیرعبداللهیان نوشت: ترور خبرنگار زن شبکه الجزیره نشان دهنده ترس اشغالگران از آگاهی جهانیان از واقعیت ظلم در فلسطین است.

وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود نوشت: ترور هدفمند شیرین ابوعاقله که با هدف کتمان اخبار جنایات رژیم جعلی اسرائیل انجام گرفت، نشان دهنده ترس اشغالگران از آگاهی جهانیان از واقعیت ظلم در صحنه فلسطین است اما فلسطین زنده است و اشغالگری رو به زوال است و بی کیفری رژیم باید خاتمه یاید.

شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره در حالی که یورش نیرو‌های اشغالگر به اردوگاه آوارگان «جنین» واقع در کرانه باختری اشغالی را پوشش می‌داد، شهید شد.

به گفته شاهدان محلی، تک تیرانداز صهیونیست با وجود اینکه ابوعاقله جلیقه خبرنگاری به تن داشت او را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داد. 

در این باره سخنگوی وزارت خارجه نیز از سازمانهای بین المللی، نهادهای حقوق بشری و اتحادیه های رسانه ای بین المللی خواسته بود در مورد شهادت خانم شیرین ابوعاقله تحقیقات مستقلی صورت گرفته و رژیم صهیونیستی نسبت به این جنایت خود پاسخگو گردد.

خطیب زاده پیشنهاد انجام تحقیقات از سوی رژیم اسرائیل در خصوص این جنایت را مبتنی بر فرافکنی و فرار روبه جلو دانست که فاقد هرگونه اعتبار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
جنایات اسرائلیها از روز هم روشنتره داستان تعریف نکن خاصیت هر حکومت متعصب مذهبی همینه
آخرین اخبار