امام جمعه راور:

با آزادسازی خرمشهر بر پیکره نظام استکباری ضربه وارد شد

حجت الاسلام زمانی گفت: در سوم خرداد نیرو‌های ارتش و سپاه ضربه عظیمی نه فقط بر پیکر ارتش عراق؛ بلکه بر پیکره نظام استکبار جهانی وارد کردند.

حجت الاسلام علی زمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته راور با اشاره به مناسبت سوم خرداد ، سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: درود خدا بر فجر آفرینان و کسانی که این عزت‌ها و عظمت‌ها را برای ما آفریدند و حجت را بر ما تمام کردند و ما را به این حقیقت رساندند که می‌شود با اعتقاد به خدا و خالی بودن دست، جلوی همه ابرقدرت‌ها ایستاد.

به گفته او مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند:«روز فتح خرمشهر که در واقع نقطه اوج عملیات بیت المقدس در اردیبهشت و خرداد سال ۶۱ است برای همه ما، تاریخ ما و آینده ما یک نمونه درس آموز و عبرت آموز است»؛ چرا که در این روز نیرو‌های جان برکف ارتش و سپاه با یک هماهنگی تحسین برانگیزی و با شجاعت غیرقابل توصیف، ضربه عظیمی نه فقط بر پیکر ارتش عراق؛ بلکه بر پیکره نظام استکبار جهانی وارد کردند.

امام جمعه راور می‌گوید: عامل اصلی آن پیروزی روح اعتماد به خدا و اعتماد به نیروی خود بود، اگر آن روز می‌خواستیم براساس محاسبات معمولی و متعارف فکر کنیم، هیچ کس فکر نمی‌کرد که این حادثه ممکن است اتفاق بیافتد؛ ولی جوانان و مردان مومن ما با همت، ایمان، توکل بر خدا و گذشتن از جان، جان خود را بر کف دست نهادند و نترسیدند و وارد این میدان شدند و این حادثه بزرگ را به وجود آوردند.

به گفته او طبق فرموده مقام معظم رهبر (مدظله العالی) ما خرمشهر‌ها در پیش داریم و اگر می‌خواهیم در تمام این خرمشهر‌ها فتح اتفاق افتد، مهم‌ترین عاملی که ذکر شد باید در تمام خرمشهر‌ها پررنگ شود.

او گفت: امروز کسی نمی‌تواند خود را لبیک گوی ندای رهبری و انقلابی بداند؛ اما اعتماد به خدا در او ضعیف باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار