حجت الاسلام جعفری گفت:در حقیقت رمز اصلی پیروزی در دفاع مقدس، اطاعت از امام (ره) بود و امروز هم عامل اصلی عزت و اقتدار ایران اطاعت از ولایت است.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام  خمینی(ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران، شهیدان و ایثارگران علمیات بیت المقدس گفت: توکل به خدا، توسل به اهل بیت (ع)، وحدت و همدلی، پشتیبانی مردم از جبهه‌ها از دلائل اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس خصوصا آزاد سازی خرمشهر بود.

به گفته او در حقیقت رمز اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) بود و امروز هم عامل اصلی عزت و اقتدار ایران اسلامی، اطاعت از ولایت و رهبری است.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی است که جا دارد از دوستان اداره میراث فرهنگی کوهبنان تشکر کنیم.

حجت الاسلام جعفری گفت: راه اندازی واحد بوم گردی در جوار امامزاده بی بی عصمت (ع) از جمله خدمات ارزشمند میراث فرهنگی کوهبنان است.

به گفته او  با تلاش دوستان میراث فرهنگی کوهبنان، به زودی واحد‌های بوم گردی احداثی در شهرستان به ۱۶ واحد خواهد رسید.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: احداث منطقه گردشگری آسیاب هشتم، مرمت ۱۳ اثر تاریخی شهرستان، آموزش متقاضیان صنایع دستی به صورت رایگان، تثبیت کوهبنان به عنوان مسیر گردشگری، ثبت ملی ۱۲ اثر معنوی و... از دیگر اقدامات اداره میراث فرهنگی شهرستان کوهبنان است که به کمک مسئولان اجرایی، عملی شده است.

به گفته او باید از جاذبه‌های مذهبی، معنوی، تاریخی، طبیعی و گردشگری به عنوان سرمایه‌های ملی محافظت شود.

امام جمعه کوهبنان می‌گوید: یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان‌های زرند و کوهبنان طی تیرماه در روستای خانمکان برگزار می‌شود که برای برپایی باشکوه آن نیاز به مساعدت و همکاری مسئولان و مردم داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار