رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست دو کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با مفاهیم و مبانی زیست محیطی برای خانواده ها در چابهار برگزار شد.

اشرفعلی حسینی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و در اولین روز از آغاز هفته محیط زیست دو کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با مفاهیم و مبانی زیست محیطی و تفکیک زباله از مبدأ برای بانوان روشندل و سرپرست خانوار مؤسسه خانه امید و دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان چابهار برگزار شد.

او گفت:در جهت اهداف و برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست در گرامیداشت هفته محیط زیست با تاکید بر محور محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه این اداره اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در موسسه خانه امید وابسته به سازمان بهزیستی برای زنان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرد.

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار گفت: در این کارگاه‌ها مبانی و مفاهیم زیست محیطی و تاثیرات عدم تفکیک زباله و استفاده بی رویه از انرژی‌های تجدید ناپذیر و تاثیرات آن بر تغییر اقلیم و محیط زیست به بانوان و دانش آموزان شرکت کننده آموزش داده شد.

او گفت: زنان و کودکان نقش موثری در حفظ محیط زیست دارند و میتوانند به طور موثری مشارکت سایر افراد جامعه را در حفاظت از محیط زیست افزایش دهند و حافظان مسئولی برای محیط زیست باشند و تربیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار