فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی مرد ۵۲ ساله چابهاری از چنگ آدم ربایان توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی آگاهی خبر داد.

 سردار احمد طاهری گفت: دهم خرداد ماه  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربوده شدن مردی ۵۲ ساله در شهرستان چابهار، موضوع با حساسیت ویژه به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار قرار گرفت.

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، در نهایت مشخص شد فرد مورد نظر در پی اختلاف مالی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار توسط افراد ناشناس با خودروی ۴۰۵ ربوده شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و فعال سازی تیم‌های عملیاتی، محل حضور آدم ربایان شناسایی و در نهایت گروگانگیران با مشاهده تکاوران انتظامی در محل، عرصه را بر خود تنگ دیده و در کمتر از ۲۴ ساعت فرد ربوده شده را در یکی شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان رها که با اقدام به موقع پلیس صحیح و سالم تحویل خانواده شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت:تلاش برای دستگیری آدم ربایان ادامه دارد و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار