فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۵۱ سارق و کشف ۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ مهدی پور امینایی گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی طرح برخورد با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده‌های عملیاتی این فرماندهی به مدت ۴ روز در سطح شهرستان کرمان عملیاتی شد.

او می‌گوید: مأموران این فرماندهی با انجام گشت زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی طی چندین عملیات یک سارق مسلح، ۴ نفر سارق به عنف و ۱۴۶ سارق عادی، در مجموع ۱۵۱ سارق و ۲۲۹ متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. به گفته سرهنگ امینایی ۲۵۹ کارگاه ضایعاتی بازدید و ۱۵۴ کارگاه غیرمجاز پلمب و در اجرای این طرح ۲۲۲ دستگاه خودرو و ۲۲۷ دستگاه موتورسیکلت مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می‌کردند و دارای دستور قضائی بودند توقیف و راهی پارکینگ شدند.

به گفته سرهنگ امینایی در اجرای این طرح ۴ قاچاقچی، ۸۸ معتاد و در بازدید از ۱۷۹ خرده فروش مواد مخدر ۱۱۹ نفر دستگیر و ۱۵۴ کیلو ۸۷ گرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

او می‌گوید: ۷۰ پارک جرم خیز پاکسازی شد و در فصل تابستان طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت مستمر در شهرستان کرمان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار