رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه انتصاب مدیران استان تخلفی محرز نشده و کاملا قانونی صورت گرفته است.

آقای احمدی گفت: در خصوص انتصابات مدیران در چهارمحال و بختیاری گزارش‌هایی به سازمان بازرسی استان ارسال شد که این سازمان با توجه به رسالت ذاتی خود به این مسئله ورود و بررسی‌های خود را آغاز کرد.

در خصوص انتصاب مدیران تا کنون تخلفی محرز نشده است و در استان با تکمیل فرم‌های خوداظهاری از سوی مدیران و جمع‌آوری مستندات، تمامی پرونده‌ها برای بررسی بیشتر از سوی وزارت‌خانه‌ها به سازمان بازرسی کشور ارسال شد.


بیشتر بخوانید


در خصوص سایر انتصابات در رده‌های غیرمدیریتی نیز یک مورد تخلف در خصوص جابه‌جایی نیرو‌های رسمی آزمایشی در یکی از فرمانداری‌های تابعه استان مشاهده و گزارش هشداری در راستای اجرای بند ج ماده ۱۱ سازمان بازرسی به مجموعه استانداری ارسال شد که پس از بررسی‌های این مجموعه اصلاح رویه صورت گرفت.

با توجه به رسالت سازمان بازرسی در اجرای اصل ۱۷۴ قانون اساسی اگر سو جریانی در حوزه‌های مختلف از جمله انتصابات گزارش شود مورد بررسی کارشناسان سازمان بازرسی قرار می‌گیرد و اگر حکم قانونی وجود داشته باشد مشکلی نخواهد بود.

با توجه به گفته رئیس جمهور مبنی بر اینکه باید جوانان را روی کار آورد، ما نیز موافقیم که از قشر جوان در سطوح مدیریتی استفاده شود، چون صاحب فکر و ایده جدید هستند و دادن مسئولیت به آن‌ها موجب پیشرفت نظام است.

سازمان بازرسی نیز در مجموعه خود این مسئله را مورد توجه قرار داده است، اما باید بستر‌های قانونی فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار