فرماندار شهرستان زیرکوه از لنگ ماندن فعالیت ناحیه صنعتی این شهرستان به علت نبود آب در چاه حفر شده این منطقه خبر داد.

غیرتی گفت: یکی از مشکلات بزرگی که در شهرستان زیرکوه به بحران تبدیل شده است مشکل آب در سه بخش خانگی، کشاورزی و صنعتی است.

او گفت: ناحیه صنعتی شهرستان زیرکوه وقتی ایجاد شد تصور نمی‌شد در هنگام حفر چاه آبی نباشد و هم اکنون امکان جا به جایی ناحیه صنعتی هم وجود ندارد و این مشکل باید حل شود.

غیرتی گفت: زیرساخت‌های حفر چاه قبل از آماده شدن ناحیه صنعتی ایجاد شد و آب به صورت موقت تأمین شد، اما هم اکنون برای تأمین آب پایدار در این منطقه آبی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: در سفری که قناعت استاندار خراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه داشت از ناحیه صنعتی این شهرستان بازدید کرد و در جلسه‌ای که در دفتر معاونت عمرانی استاندار برگزار شد، مقرر شد شهرداری، چاه آب حفر کند.

او گفت: آب منطقه‌ای به میزانی که شهرک صنعتی آب نیاز دارد مجوز برداشت آب از چاه را می‌دهد و با اجرای حدود ۸ کیلومتر خط انتقال آب مشکل این ناحیه حل می‌شود.

غیرتی گفت: انتقال آب در دستور کار قرار دارد و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: در بخش خانگی به دلیل خشکسالی‌های پیاپی چا‌ه های آب شرب خشک شده است و شاهد تنش آبی هستیم، برای حل این مشکل در تلاشیم به شبکه آبرسانی متصل می‌شویم.

او گفت: برای حل مشکل تأمین آب شرب قطعا همراهی مردم لازم است؛ اگر در نقطه‌ای آب منطقه‌ای تشخیص دهد چاه حفر شود مردم همگام با مسئولین باشند، زیرا برای حفر چاه همه مسائل مدنظراست.

غیرتی گفت: چاه آب شرب حفر شده و تنها انتقال باقی مانده است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار