مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به منظور پیگیری مصوبات اعتبارات حوزه سلامت و بهداشت و درمان در سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست این دانشگاه به دیدار مسئولان کشوری وزارت بهداشت رفت.

آقای درخشان گفت: در سفر دو روزه (پنجم و ششم تیرماه ۱۴۰۱) دکتر خالدی فر به تهران و دیدار با مسئولان وزارت بهداشت، ابتدا با مشاور معاون آموزشی و مدیرکل حوزه معاونت آموزشی پیرامون مسائل آموزشی دانشگاه بحث و تبادل نظر کرد.

 همچنین دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با دکتر باقری فردمعاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای بررسی مسائل آموزشی دانشگاه برگزار شد.

دکتر خالدی فر با معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد و پیرامون پاداش بازنشستگان و اعتبارات بخش بهداشت و درمان گفتگو وتبادل نظر نمود.

همچنین در این روز دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در دیدار با مدیرکل اعتبارات بخش سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص اعتبارات بخش سلامت را پیگیری کرد.

در سفر دکتر خالدی فر به وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور علاوه بردیدار با معاون اجرائی هیات امنا ارزی در معالجه بیماران جهت تخصیص دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری، در نشستی با معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز پاداش بازنشستگان و اعتبارات بخش بهداشت و درمان را پیگیری نمود.

در ادامه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همراه با سرپرست معاونت درمان و مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه طی معاون اجرائی هیات امنا ارزی در معالجه بیماران، تخصیص دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری را مورد بررسی قرار دادند.

علاوه بر دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دکتر خسروی سرپرست معاونت درمان دانشگاه با مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بامحوریت اعتبارات پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه، دکتر خالدی فر به همراه دکتر خسروی بامشاور معاونت امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای پیگیری مکاتبات دانشگاه دیدار کردند.

 در این سفر دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بامحوریت اخذ اعتبارات لازم جهت پرداخت‌های پرسنلی و کارانه پزشکان و پرستاران، اعتبار لازم جهت خرید تجهیزات پزشکی و تامین اعتبارات پروژه‌های عمرانی نیز رقم خورد.

همچنین دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر خسروی سرپرست معاونت درمان و مهندس قانی مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه با معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پیگیری تخصیص تجهیزات پزشکی سنگین برای مراکز تابعه استان برگزار شد.

دیدار و نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سرپرست معاونت درمان و مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه با معاون امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای تخصیص تجهیزات پزشکی و اعتبارات دانشگاه جهت پرداخت مطالبات صورت گرفت.

همچنین دیدار دکتر خالدی فر، دکتر خسروی و مهندس قانی با مسئول اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان در سازمان برنامه و بودجه بامحوریت جذب اعتبارات مصوب در حوزه بهداشت و درمان در سفر استانی ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


بیشتر بخوانید


در این روز پرکار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر خسروی سرپرست معاونت درمان و مهندس قانی مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه به دیدار رئیس هیات امنا صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران رفت و تخصیص دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری را پیگیری نمود.

دیدار دکتر خالدی فر با مدیرکل امور رفاه و سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور افزایش سقف حقوق و ردیف‌های سایر بودجه پایان بخش سفر کاری دو روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری به وزارت بهداشت بود.

گفتنی است: در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جهمور به چهارمحال و بختیاری و حضور در منطقه لبد بازفت شهرستان کوهرنگ، دکتر خالدی فر به همراه معاونین توسعه و بهداشتی دانشگاه در این منطقه محروم حضور یافت و علاوه بر بررسی مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، به ارائه خدمات رایگان تخصصی و فوق تخصصی پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار