کارگردان جوان استان چهارمحال و بختیاری، دیپلم افتخار و جایزه اول انجمن بین المللی فیلمسازان جوان روسیه را به خود اختصاص داد.

رئیس انجمن سینمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: آرمان قلی پور دشتکی با مستند "فرزندان خونیار"، در رویداد انجمن بین المللی فیلمسازان جوان با عنوان "ارزش‌های جهانی" شرکت کرده بود.

ناصر قائدی افزود: این رویداد که از ٢ تا ٥ آگوست به میزبانی شهر سواستوپول کریمه در کشور روسیه برگزار شد میزبان فیلمسازانی از ١٢ کشور قاره‌های مختلف بود.

قائدی گفت: رویداد انجمن بین المللی فیلمسازان جوان با عنوان "ارزش‌های جهانی"، بستری برای ایجاد یک جنبش جوانان بر اساس گفتگوی فرهنگی بین روسیه و کشور‌های خارجی است.

وی گفت:مستند فرزندان خونیار پیش از این در جشنواره‌های مهم داخلی و بین المللی زیادی حضور داشته و موفق به جایزه‌های متعدد شده است.


بیشتر بخوانید


مستند فرزندان خونیار در مدت زمان ۳۰:۰۰ دقیقه روایت رنج و سختی‌های زندگی دو خواهر و دو برادر سالخورده از یک خانواده محروم در یکی از روستا‌های سخت گذر و دورافتاده بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ است که پا به سن گذاشته و هیچکدام ازدواج نکرده اند و مردم آن‌ها را طلسم و نفرین شده می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار