وزیر خارجه و نامزد پست نخست‌ وزیری انگلیس در نشستی انتخاباتی گفت که در صورت لزوم آماده پرتاب موشک‌های هسته‌ای خواهد بود.

به گزارش نشریه میرور، لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس در نشستی انتخاباتی با اعضای حزب محافظه کار در بیرمنگام مدعی شد که در صورت نخست وزیری و در صورت لزوم آماده پرتاب موشک‌های هسته‌ای است.

او که رهبر حزب محافظه‌کار و از مدعیان اصلی پست نخست‌وزیری آینده است، اعلام کرد: دستور استفاده از سلاح‌های هسته‌ای «بخش مهمی از نخست‌وزیری» است و من برای انجام این کار آماده هستم.

طبق نظرسنجی‌های جدید وزیر خارجه انگلیس ۲۲ درصد از رقیب خود «ریشی سوناک» برای تصدی نخست‌وزیری این کشور در انتخابات آتی جلوتر است.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۳ دلیل اصلی برای حمایت از تراس از این قرار است: بیزاری از سوناک، این تصور که او قابل اعتمادتر است و این‌که لیز تراس به جانسون وفادار مانده اما استعفای سوناک به سقوط جانسون کمک کرد.

طرفداران سوناک گفتند که او در زمینه اقتصادی بهتر عمل می‌کند و از بین این دو نامزد باهوش‌ترین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
از حزب محافظه کار چقدر محافظه کار است!!!! امداده پرتاب موشک هسته ای لاف زدن کار ساده ای است دنیا هم قطعا نمی نشیند پرتاب موشک شما را نظاره گر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
هر کی از این حرفا میزنه رو باید انداخت تو قفس شیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
این لیز تراس از قیافه اش هم معلومه از آدمیان و جنس بشریت نیست شیطان در جلد انسان هست که بویی از انسانیت ندارن شیاطین در روی زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
پرتاب کن چون تو خطرناک نیستی میتونی هسته ای پرتاب کنی ومردم را بکشی اما ما خطرناکیم ونباید سلاح هسته ای بسازیم .لعنت به این نظم جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
اینو باید فورا بندازن تو قفس باغ وحش
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۳:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
بزن ببین چطور غرق میشی. غلط کردی که هستی.تو نیستی.
آخرین اخبار