مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان زیرکوه با حضور معاون وزیر بهداشت و استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

طی مراسمی با حضور جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث بیمارستان زیرکوه به زمین زده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این مراسم  گفت: احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی حاجی آباد-مرکز شهرستان زیرکوه- از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه این بیمارستان با زیربنای ۷ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۷ هکتار احداث خواهد شد، افزود: مجموع اعتبار پیش بینی شده برای احداث این بیمارستان ۱۲۰ میلیارد تومان است.

او ادامه داد: با عنایت به تأکید استاندار مبنی بر این که پروژه‌هایی در ایام هفته دولت کلنگ زنی می‌شوند که اعتبار مصوب داشته باشند، اعتبار مهیا شده برای اجرای این پروژه عمرانی تا این لحظه ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  ۵ میلیارد تومان تعهد وزارت نفت طبق مصوبه سفر رئیس جمهور و ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هم اعتبارات وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به اینکه زیرکوه تنها شهرستان استان خراسان جنوبی است که بیمارستان ندارد، گفت: با اجرای این پروژه ۴۳ هزار نفر جمعیت ساکن در این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب برخوردار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.