صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی وانتظامی شهرستان زرندباحضوراعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

فرماندار زرند با بیان اینکه امروز جانفشانی ها، سخت کوشی‌ها و تلاش‌های شبانه روزی جهادگران نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست گفت: باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشیم و به واسطه چنین مجموعه ولایی به خود ببالیم.

سید رضا حسینی نژاد در جمع نیرو‌های مسلح با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در حوادث اخیر و سوء استفاده از اعتراضات اظهار کرد: توطئه‌های استکبار جهانی با هدف ایجاد شکاف میان نظام و مردم، با بصیرت مردم با شکست مواجه شده اند و مردم نشان داده اند همچون روز‌های اول انقلاب پای ارزش‌ها ایستاده اند.

او با اشاره به حضور ۲۴ ساعته نیرو‌های انتظامی در همه عرصه‌ها اظهار داشت: امروز نیرو‌های انتظامی ما با هیچ نیروی نظامی کشور دیگری قابل مقایسه نیستند، چرا که نیروی انتظامی ما در پی حفاظت از ارزش‌ها و مردم هست، اما ارتش و نظامیان سایر کشور‌ها حافظ قدرت و مسئولان هستند.

رئیس شورای تامین شهرستان زرند با اشاره به اینکه تنها نیرو‌های انتظامی جمهوری اسلامی هستند که تا آخرین لحظه دست به اسلحه نمی‌برند تاکید کرد: باید بر خود ببالیم که در سایه ولایت چنین مجموعه ولایی داریم.

سرهنگـ صمدالله ترابی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند نیز ضمن تبریک هفته فراجا با بیان اینکه صحبت‌های امام جمعه و فرماندار محترم مایه دلگرمی نیروی انتظامی است از حاضرین در صبحگاه مشترک بویژه امام جمعه زرند، فرماندار و دیگر اعضای شورای تأمین شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا تشکر کرد.

ترابی گفت: باید نیروی انتظامی وسپاه وبسیج  را در فضای مجازی به گونه ای حمایت کنیم که به عنوان یک یار ویک دوست درخدمت مردم هستند.

او افزود: قطعا در همه شرایط سخت پلیس به داد مردم رسیده است.

درپایان از نیروهای انتظامی فعال شهرستان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار