سپاه و نیروی انتظامی دو بازوی نظم و امنیت هستند

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: سپاه و نیروی انتظامی دو بازوی مستحکم برای برقراری نظم، آرامش و امنیت هستند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج به همراه جمعی از کارکنان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج از زحمات این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در این دیدار با تبریک هفته فراجا و قدردانی از زحمات مجموعه انتظامی گفت: تلاش‌های مجاهدانه فرمانده و کادر نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت ستودنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند افزود: امروز نیروی انتظامی با اقتدار خود اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد.

سرهنگ رفیع آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فهرج در این دیدار گفت: سپاه و نیروی انتظامی دو بازوی مستحکم برای برقراری نظم، آرامش و امنیت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج بر تعامل نیروی انتظامی با مردم و سایر نهاد‌های تأمین امنیت بویژه سپاه و بسیج تاکید و افزود: ایجاد و تأمین امنیت یک وظیفه ملی است که نیاز به عزم همگانی دارد و از همه مردم درخواست داریم در این زمینه با نیروی انتظامی بیش از گذشته همکاری داشته باشند

رضا رکن آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه می‌باشد و ما سختی این کار را لمس می‌کنیم.

او افزود: آموزش و پرورش همراهی در فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم پایه را در حوزه امنیت و آسیب‌های اجتماعی رسالت خود می‌داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ ندارد.

رکن آبادی گفت: هنجار شکنی و رفتار‌های مغایر با قوانین جامعه محرک اصلی برای تعدی به حقوق دیگران است که باید با آموزش فرهنگ مناسب و صحیح در این حوزه شاهد جامعه‌ای سرشار از امنیت و آرامش باشیم.

حجت الاسلام مجید راز رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج نیز در این دیدار صمیمی با تقدیر از حضور فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش و هیئت همراه گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است و نیروی انتظامی تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارد.

او افزود: پلیس بیشترین تعامل را با آموزش و پرورش داشته و همواره آماده همکاری بیشتر در حوزه مسائل آموزشی و فرهنگی برای برقراری بیشتر نظم و امنیت در جامعه هست تا دانش آموزان و معلمان در محیطی امن به یادگیری و تعلیم علم و دانش بپردازند.

 در پایان فرمانده سپاه و مدیرآموزش و پرورش با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های سرهنگ رفیع آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فهرج و کارکنان این مجموعه در جهت برقراری نظم و امنیت در شهرستان فهرج تجلیل شد.

 

تجلیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار