اجرای طرح «قرار دوازدهم» با هدف کمک به نیازمندان فسا

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: امروز به صورت همزمان در کشور بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیون تومان بین افراد نیازمند در سطح استان توزیع شد.

حجت السلام صفری گرایی گفت: این طرح مزین به نام حضرت مهدی (عج) است به منظور اهدای کمک به نیازمندان و پرداخت هزینه درمانی به بیماران بی بضاعت از محل نیات واقف خیراندیش بقاع متبرکه و کمک‌های خیرین اجرا می‌شود.

او گفت: امروز به صورت همزمان در کشور بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیون تومان بین افراد نیازمند در سطح استان فارس توزیع شد.

صفری گرایی گفت: در این طرح علاوه بر کمک به نیازمندان هزینه درمان این افراد نیز که در مراکز درمانی نمازی، مطهری، پست چی و امام رضا تحت درمان هستند به آن‌ها پرداخت می‌شود.

او گفت: در طرح دوازدهم ماه آینده با توجه به بروز هوا سرد طرح تهیه پوشاک و بخاری برای نیازمندان اجرا می‌شود که خیرین می‌توانند جهت کمک به خانواده‌های نیازمند در این طرح مشارکت داشته باشند.

رئیس اداه اوقاف و امورخیریه شهرستان فسا هم گفت: از ابتدای اجرای این طرح در ۹ مرحله گذشته تاکنون ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

میری گفت: امروز هم در دهمین مرحله از اجرای این طرح که به صورت ویدئو کنفراس و همزمان با سراسر کشور و با حضور نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان به نیازمندان توزیع شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه موقوفه میرزا فتح الله و موقوفه مشهدی محمدباقر از بزرگترین موقوفات شهرستان فسا به شمار می‌رود، گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد شهرستان فسا، موقوفه است و با داشتن بیش از ۵۴۰ موقوفه و ۴۵۰۰ رقبه جایگاه سوم وقف را در استان فارس داشته و به عنوان یکی از شهرستان‌های برتر در حوزه وقف در سطح کشور به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار