مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: ۱۸۰ آموزشگاه نیمه تمام در استان کرمان داریم که تا مهر آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رضا هدایتی  مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان درحاشیه افتتاح یک مدرسه درفهرج گفت:  ۴۰ مدرسه مستقل کانکسی در استان کرمان داریم که مدارس مستقل کانکسی استان تا سال آینده به بهره برداری خواهند رسید .

او افزود: اجرای طرح شهید دانش آموز شهید پناهی مدارس مستقل کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز امسال با مشارکت بنیاد برکت و اداره نوسازی مدارس تا مهرماه سال تحصیلی آینده ساخته و تحویل آموزش و پرورش می‌شوند.

همچنین رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت :خواستار معرفی باز ماندگان تحصیل به آموزش و پرورش شد و گفت برای آموزش بازماندگان از تحصیل اعتبار بسیار خوبی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی از مردم خواست باز ماندگان تحصیل را که آموزش و پرورش که نتوانسته شناسایی کند به آموزش و پرورش معرفی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: برای ساخت و نوسازی مدارس استان هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است .

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان، هدایتی مدیر کل نو سازی مدارس استان، حسین سعید نیا فرماندار و جمعی از مسئولین از مدارس بخش نگین کویر فهرج بازدید و از نزدیک مشکلات مدارس ثارالله و بعثت و سعادت در بخش نگین کویر بازدید کردند.

همچنین مدیر نوسازی مدارس استان و مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان برای حصار و محوطه سازی مدارس سعادت و بعثت قول مساعدت دادند .

 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل نوسازی مدارس استان عملیات ساخت یک آموزشگاه ۶کلاسه در روستای علی آباد چاهدگال با زیر بنا ۵۰۰متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد تومان آغاز شد .

 این آموزشگاه طبق توافقنامه سازمان نوسازی کشور با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با ۴۰ درصد و ۶۰ درصد از اعتبارات دولت احداث می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار