با ادامه رکود مالی در اکثر کشور‌های اروپایی منابع خبری گزارش دادند حتی تخفیف‌های زیاد در جمعه سیاه هم نتوانست مردم را به بازار‌های خرید بکشاند.

خرده فروشان و صاحبان مشاغل تولیدی می‌گویند علی‌رغم این‌که امیدوار بودند در جکعه سیاه بتوانند تا حدی ضرر‌های خود در ماه‌های گذشته را جبران کنند، اما به نظر می‌رسد رکود اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی روی توان خرید بسیاری از مردم تأثیر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بسیاری از تحلیلگران اقتصادی نگرانند امسال در آستانه پایان سال میلادی و کریسمس بازار‌های کسب و کار در اروپا نیز دچار رکودی قابل توجه در یک دهه اخیر شود.

رویترز در گزارش خود نوشته که تورم دو رقمی در اروپا و نیز قبض‌های سرسام آور انرژی موجب شده مردم در روز‌های آخر سال هم حتی در تخفیف‌های بزرگ بازار‌های کسب و کار نتوانند مانند سال‌های گذشته حضوری پرشور داشته باشند.

منابع خبری می‌گوید به نظر می‌رسد مردم اروپا اولویت‌های مالی خود را تغییر داده‌اند و در حال حاضر تأمین مخارج ضروری زندگی از جمله مواد غذایی و هزینه‌های سوخت از دغدغه‌های اصلی مردم در اروپاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir abbas
۱۱:۳۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
همه چی عالیه ما همه خوشبختیم کشورهای دیگه هم همه بدبختن و دارن از گرونی و سرما میمیرن ... !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
این اتفاقات واسه کشورهای اروپایی که خودشونو تافته جدا بافته میدونن سخته برادر وگرنه ما میدونیم که مملکت ما هم گل و بلبل نیست، اروپایی‌ها به خاطر غارتهاواستعمارگری که نسبت به کشورهای ضعیف داشتن فکر نمیکردن روزی بیاد اینقدر نکبت رندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
اروپا با قتل و غارت ملت های زیادی به اینجا رسیده
ایشالا به خاک سیاه بشینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
فعلا که ما به خاک سیاه نشستیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
الحمدالله وضع مالی مردم ما خوبه و در جمعه سیاه تمام اجناس فروشگاه‌ها در عرض ده دقیقه فروش رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
دقیقا
آخرین اخبار