بیمارستان‌های شانگ‌های پر از بیماران کرونایی شده است

با افزایش بی سابقه موارد ابتلا به ویروس کرونا در چین، بیمارستان‌های شانگ‌های پر از بیماران مبتلا به کرونا شده است.

در پی متوقف شدن اجرای سیاست موسوم به «کووید صفر»، موارد ابتلا به کرونا در چین به طور بی سابقه‌ای افزایش یافته است. گزارش‌های محلی حاکی از آن است که برخی از بیماران باید هفت ساعت منتظر بمانند تا ویزیت شوند.

براساس گزارش راپتلی، پرستاران و پزشکان شانگ‌های نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تقاضا برای درمان در سراسر شانگ‌های به دلیل کمبود کارکنان تشدید شده است. مقامات بهداشتی محلی از بیماران می‌خواهند که از منابع اینترنتی بیمارستان‌ها برای تجویز و مشاوره برای کاهش فشار بر کلینیک‌های عفونی و تب استفاده کنند.

این افزایش موارد ابتلا به کرونا در چین پس از آن اتفاق می‌افتد که پکن در اوایل دسامبر بسیاری از سیاست‌های «کووید صفر» خود را به دنبال اعتراض‌های گسترده و افزایش هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی کاهش داد.

چین روز سه‌شنبه سه مورد جدید مرگ ناشی از کووید را گزارش کرد، با این حال، به نظر می‌رسد این تعداد با گزارش‌هایی که از کلینیک‌های تب در سراسر کشور می‌آیند مطابقت ندارد. مقامات چین روز دوشنبه سطح شدت کووید-۱۹ را به رده B کاهش دادند که یک پله پایین‌تر از رده A، بالاترین سطح است. این تغییر عمده در واکنش به بیماری همه گیر از ۸ ژانویه اعمال خواهد شد.

پکن همچنین تصمیم گرفته است تعریف خود را برای طبقه بندی مرگ و میر مرتبط با کووید تغییر دهد و تنها مرگ و میر ناشی از ذات الریه ناشی از کووید یا نارسایی تنفسی شمارش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار