رئیس رژیم صهیونیستی نسبت به وقوع جنگ و درگیری داخلی در سایه اصرار کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو بر انجام اصلاحات قضایی هشدار داد.

اسحاق هرتزوگ شب گذشته در اظهاراتی تاکید کرد که همه به این نتیجه و احساس رسیده‌اند که اوضاع کنونی همچون انباری از باروت است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هرتزوگ ضمن انتقاد از اصلاحات قضایی کابینه راست و افراطی بنیامین نتانیاهو گفت: ما در آستانه یک جنگ داخلی هستیم و انفجار بشکه باروت نزدیک‌تر از هر زمان دیگری شده است و از شما (برای پایان اختلافات) خواهش می‌کنم، زیرا به اندازه کافی تهدیدات خارجی داریم و هر نوع خشونت علیه سران صهیونیست و حامیان آن‌ها خط قرمز است.

شهرک‌نشینان صهیونیست روز شنبه برای پنجمین هفته متوالی در اراضی اشغالی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

اصرار کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو بر انجام اصلاحات قضایی باعث تشدید اعتراضات شهرک نشینان در ارضی اشغالی شده است. هزاران نفر از صهیونیست‌ها در شهر‌های مختلف به ویژه تل‌آویو علیه نتانیاهو تظاهرات برگزار کردند. صهیونیست‌ها با در دست داشتن یک ترازو که نشان دستگاه قضاست، نسبت به تغییرات قضایی که به دستور نتانیاهو انجام خواهد شد، اعتراض خود را نشان دادند.

معترضان در مخالفت با آنچه کودتا علیه حکومت رژیم صهیونیستی خوانده می‌شود، به خیابان‌ها آمدند؛ اشاره آنان به طرح یاریو لیوین وزیر دادگستری کابینه نتانیاهوست که مدافع پروژه جنجال برانگیز اصلاح نظام قضایی است. لیوین تمرکز خود را بر تهیه طرح قوانین لازم برای انجام اصلاحات در سیستم قضایی رژیم صهیونیستی معطوف کرده تا آن را در پایان ژانویه به کمیسیون قانون گذاری و برای تغییر قانون اساسی در کنست بفرستد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
باید وارد این جنگ داخلی شیم ۷ دهه پدر منطقه و در اوردن چرا ما وارد نشیم؟؟

باید ب هر دو گروه کمک کنیم اشوب داخلی و بدتر شن
آخرین اخبار