عفو اغتشاشگران نشانه رافت اسلامی نظام است

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی در مهاباد گفت: عفو اغتشاشگران نشانه رافت اسلامی نظام است که در قبال محکومان و متهمان نا آرامی‌های اخیر اعمال می‌شود.

مراد فتحی مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی در آیین آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عفو اخیر که با دستور رهبر معظم انقلاب اعمال شد نشان از وفاق و رأفت اسلامی است که با نگاه پدرانه و تصمیم حکمیانه ایشان در اوج اقتدار نظام انقلاب اسلامی و در آستانه ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب شکل گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم جوانان و افراد فریب خورده این اتفاقات اخیر از عفو رهبری نهایت استفاده را کرده و برای خود و جامعه فردی مفید واقع شوند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: واقعیت‌ها و دشمنی شبکه‌های معاند در ناآرامی‌های اخیر برای همه آشکار شده و جمع کردن بساط آشوب‌گران و فتنه‌گران در حوادث اخیر یک دستاورد بزرگ امنیتی بود.

فتحی اضافه کرد: مهمترین هدف و اولویت دشمن در طراحی جنگ ترکیبی و اغتشاشات اخیر از بین بردن پیوند بین مردم و دولت بود که با اقدام حکیمانه و به موقع رهبری در عفو افراد فریب خورده آب پاکی بر روی اتفاقات و فتنه‌های اخیر ریخته شد.

جواد بنایی رئیس دادگستری مهاباد ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم گفت: همه تلاش‌های دشمن با همراهی مردم ولایی ایران اسلامی در کنار نیرو‌های انقلابی و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید و کشور در آرامش و امنیت کامل قرار دارد.

وی اضافه کرد: اغتشاشات با تلاش مردم و مسوولان مدیریت شده و وقتی اغتشاش و اغتشاشگران و حامیان و مزدوران و فریب خوردگان، شکست خوردند مقام معظم رهبری در اوج اقتدار فرمان عفو عمومی صادر کردند.

بنایی گفت: تمرکز دشمن در این مرحله از جنگ ترکیبی بر روی نظام متمرکز شده و آن‌ها از هر ابزاری برای شکستن پیوند عمیق مردم و دولت استفاده می‌کنند.

در انتهای مراسم حکم آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد با حضور مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس زندان و تعداد از مسئولان شهرستانی داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.