تفاهم‌نامه سرباز مهارت با رویکرد آموزش سربازان وظیفه در استان با کسب مهارت در شاخه‌های معدنی و صنعتی منعقد شد.

تفاهم‌نامه سرباز مهارت با رویکرد آموزش سربازان وظیفه در استان با کسب مهارت در شاخه‌های معدنی و صنعتی، میان استانداری کرمان، جهاد دانشگاهی استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منعقد شد.

با هماهنگی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و در راستای ایجاد اشتغال پایدار از طریق آموزش‌های مهارتی در زمان خدمت سربازی، تفاهمنامه "مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه" به امضای طرفین رسید.

از اهداف این تفاهمنامه می‌توان به اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه آموزش‌های مهارتی؛ استفاده از ظرفیت‌های مشترک طرفین برای ایجاد شرایط مناسب، امکانات و فرصت‌های جدید در زمینه طرح مهارت‌آموزی قبل، حین و بعد از خدمت وظیفه عمومی اشاره کرد.

کمک به ایجاد زیرساخت‌ها، فرآیند‌ها و برنامه‌ها برای اجرای هر چه بهتر طرح مهارت‌آموزی؛ استفاده از توانمندی‌های علمی، تخصصی و اجرایی و همچنین ظرفیت‌های سخت‌افزاری طرفین به منظور توسعه قابلیت‌های آموزشی؛ توسعه فرهنگ کارآفرینی در قالب حمایت‌های معنوی از طرح‌های کارآفرینانه و خلاقانه مشمولان و کارکنان وظیفه با رعایت ضوابط مربوط در نیرو‌های مسلح از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار