سوختن خانه‌های مسکونی طی آتش‌سوزی گسترده در کره جنوبی+ تصاویر

آتش سوزی در شرق کره جنوبی با وزش باد به مناطق مسکونی گسترش یافت و ساکنان آن‌ها را فراری داد.

به گفته مقامات کره جنوبی، بیش از ۵۰۰ نفر از خانه‌های خود در شهر ساحلی گانگنونگ در شرق کره جنوبی به دلیل آتش‌سوزی و وزش باد شدید که آتش را به سوی خانه‌ها کشید، تخلیه شدند. در همین حال نگرانی‌ها از گسترش بیشتر کاهش یافت، زیرا باران به آتش نشانان کمک کرد تا با آتش مقابله کنند.

براساس گزارش رویترز، آتش سوزی که حدود ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی (۲۳۳۰ به وقت گرینویچ روز دوشنبه) در Gangneung آغاز شد، عمدتاً تا ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر، پس از درنوردیدن ۱۷۰ هکتار زمین و تخلیه حدود ۵۵۰ نفر از ساکنان، خاموش شد. 

سازمان جنگلبانی کره جنوبی اعلام کرد که این آتش سوزی باعث زخمی شدن سه نفر از جمله دو آتش نشان و تخریب ده‌ها ساختمان شده است. مقامات گفتند که به نظر می‌رسد آتش پس از وزش باد شدید درختی بر روی کابل‌های برق بالای سر و شعله‌های آتش شروع شده است.گروه‌های آتش‌نشانی به دلیل وزش باد شدید برای خاموش کردن شعله‌های ناکام مانده بودند، اما باران تا بعد از ظهر آن را مهار کرد.

عکس‌ها و فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند، آتش‌سوزی‌ها را نشان می‌دهند که جنگل‌ها و مزارع را ویران می‌کنند و ساختمان‌ها را آتش فرا می‌گیرد.

دفتر یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی اعلام کرد او به مقامات دستور داده است تا تمام منابع موجود را برای خاموش کردن آتش در اسرع وقت بسیج کنند و به سرعت ساکنان اطراف را تخلیه کنند تا تلفات به حداقل برسد.

جنگل های کره جنوبی در آتش

خانه سنتی در کره جنوبی

گستردگی آتش در کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار