مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از جریمه بیش از ۲ میلیارد ریالی برای یک قاچاقچی کالا در این استان خبر داد.

 موسی عباس زاده محمودی  اظهار کرد: تعداد ۴۰۰ جفت دستکش دروازه بانی خارجی و ۵۹ عدد گلدان از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف و به اداره اموال تملیکی تحویل داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: صاحب خودرو به بیش از ۲ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته محمودی این کالا‌ها با تلاش پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشف که با توجه به ارائه نکردن مجوز‌های لازم قانونی مبنی بر پرداخت حقوق و عوارض مربوطه گمرکی و اقرار صریح متهم تخلف وی محرز اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام وعرض ادب خدمت خبرنگاران محترم
میخاستم مطلبی رو به عرض شما برسانم،بنده در شهرستان همدان در اسنپ مشغول کار هستم،ولی الان این برنامه باز نمیکنه و علتش رو هم شرایط وقوانین جدید وضع شده توسط اسنپ اعلام میکنه و کاربر باید گذینه شرایط رو مطالعه کردم و پذیرفتم رو بزنه تا برنامه باز بشه ولی شما هرچه سعی کنید قوانین باز نمیشه که مطالعه کنید و در آخر باید به ناچارگذینه مطالعه کردم و موافقم رو بزنید تا وارده برنامه بشید،لطفا پیگیری بفرمایید،متاسفانه این شرکت خیلی در حق مردم اجعاف میکنه،که خدا یی نکرده حقی پایمال نشه بازم ممنون که دق دقه مشکلات مردم رو دارید به خدا میسپارمتان
آخرین اخبار