حمله پهپادی به شهری در غرب روسیه

به دنبال حمله پهپادی به شهر ریلسک در غرب روسیه، به یک کلیسا و دو ساختمان اداری خسارت وارد شد.

 «رومن استاروویت» فرماندار منطقه کورسک روسیه اعلام کرد: این حمله پهپادی به شهر ریلسک تلفات جانی نداشته است اما خساراتی به دنبال داشته است.

به گزارش تاس، وی افزود: نمایندگان نهاد‌های انتظامی و تحقیقاتی در محل مشغول به کار هستند.

شهر ریلسک در غرب روسیه و  مرکز اداری ناحیه ریلسک است که در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری مرز با اوکراین قرار دارد و حملاتی پهپادی کی‌یف به روسیه در حالی صورت می گیرد که مقامات این کشور بارها تاکید کرده اند که از گفتگوهای صلح استقبال می کنند. 

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه درباره ابتکار عمل های بسیار در خصوص حل وفصل جنگ در اوکراین گفت:«ما هرگونه تلاشی را برای تحقق صلح عادلانه و پایدار در اوکراین ارج می نهیم. اگر به حقوق اقلیت های ملی احترام گذاشته نشود در هیچ جنگی نمی توان به صلح دست یافت واین امری غیر قابل انکار در خصوص اوکراین است زیرا زبان روسی زبان مادری اکثریت مردم این کشور است.»

 ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو مدعی شد جنگ در حال رسیدن به روسیه، به مراکز استراتژیک و پایگاه‌های نظامی آن است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
کاخ کرملین را بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
به نظر من کار خود آمریکاست و ناتوست که تحت پوشش اوکراین این حملات را به روسیه انجام می دهد قطعا اوکراین چنین توانی ندارد و روسیه حق داره از گسترش این پیمان نظامی ݟرب به مرزهای خود نگران باشد و جنگ اوکراین بیشتر از هر چیز نتیجه شرارت غربه تا روسیه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۷:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
بسیارعالی ""
آخرین اخبار