فرمانده پایگاه دریابانی چابهار از کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم موادمخدر شیشه توسط دریابانان پایگاه دریابانی چابهار خبر داد.

سرهنگ علی حاجت پور  اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، دریابانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی دریایی، به سرنخ‌هایی از قصد سوداگران مرگ برای جابه‌جایی مواد مخدر دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و دریابانان پایگاه دریابانی چابهار در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجر‌ای کمین هدفمند و اجرای طرح مهار مسیر‌های انتقال مواد مخدر را در دریا و ساحل مسدود کردند و منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند این محموله مواد افیونی را کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار ادامه داد: قاچاقچیان به محض مشاهده دریابانان، اقدام به تیراندازی کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: دریابانان در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و یک فروند شناور، مقدار ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

برچسب ها: دریابانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار