مقتدی صدر: مبارزه با دشمن صهیونیستی مایه افتخار است

رئیس جریان صدر عراق در واکنش به عملیات مقاومت علیه جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد آماده ارائه کمک به فلسطین است.

سید مقتدی صدر، رئیس جریان صدر عراق امروز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد مبارزه با دشمن صهیونیستی مایه افتخار، عزت و شرف است.

براساس گزارش خبرگزاری السومریه نیوز، او در ادامه گفت: ما آماده کمک به فلسطینیان در غزه هستیم. ما دست در دست سربازان مقاومت در غزه می‌گذاریم.

مقتدی صدر همچنین از ایران و عربستان سعودی خواست تا پس از قطع آب نوار غزه توسط صهیونیست‌ها تدبیری بیاندیشند تا آب به این منطقه برسد. او سکوت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عدم تحرک در کرانه باختری را محکوم کرد.

صدر گفت: ما از موضع ناعادلانه غرب در قبال آنچه در غزه رخ می دهد و حمایت آنها از اسرائیل تعجب نمی کنیم که نشان می دهد غرب از اوکراینی به بهانه مظلومیت حمایت می کند و از انقلابیون که خواستار حفاظت از زمین های خود هستند، حمایت نمی کنند. مقتدی صدر همچنین در ادامه تاکید کرد منتظر سقوط بت آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیر خرفت بایدن است.

همزمان با این تحرکات بمباران وحشیانه و بی امان نوار غزه ادامه دارد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، از ابتدای نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه ۶۸۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۹۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. همچنین منابع اسرائیلی اعلام کردند که شمار کشته‌های رژیم اسرائیل تا این لحظه به ۱۱۰۰ نفر و شمار مجروحان هم به ۲۷۴۱ نفر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار