هلال احمر غزه: به دنبال تخلیه بیماران و کارکنان بیمارستان القدس هستیم

هلال احمر غزه اعلام کرد در پی ادامه بمباران بیمارستان‌های غزه، تخلیه بیماران و کارکنان بیمارستان القدس آغاز شده است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد همزمان با تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها، تلاش برای تخلیه بیماران، خانواده‌ها و کادر پزشکی از بیمارستان القدس در جریان است.

به گزارش روسیا الیوم، سازمان هلال احمر غزه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تانک‌ها و سربازان اسرائیلی در اطراف بیمارستان القدس مستقر هستند ... بمباران همچنان ادامه دارد... تلاش برای تخلیه بیماران، مجروحان و خانواده‌های آن‌ها و کادر پزشکی از بیمارستان القدس ادامه دارد.

علاوه بر این، هلال احمر غزه پیشتر اعلام کرد «بمباران در مجاورت بیمارستان القدس در منطقه تل الحوا در شهر غزه ادامه دارد و صدای گلوله باران و انفجار‌های مهیب در این منطقه شنیده می شود.کاروان خودرو‌هایی از جنوب نوار غزه به سمت بیمارستان حرکت کرده اند تا بیمارستان القدس را تخلیه کنند.

دکتر محمد زقوت، مدیر کل بیمارستان‌های نوار غزه، تایید کرد که تمام بیمارستان‌های این باریکه در معرض بمباران مداوم اسرائیل قرار دارند که باعث شده بخش بهداشت نتواند خدمات خود را به مجروحان ارائه کند.

سازمان بهداشت جهانی همچنین اعلام کرد که بزرگترین بیمارستان نوار غزه (الشفا) در حال بمباران است و اکنون ۲۰ بیمارستان در غزه از دسترس خارج شده اند.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار