کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر این باور است احتمال رسیدن به توافق با حماس برای تبادل اسرا ضعیف است.

نزدیک به ۲۱ هزار غیرنظامی در موج جدید توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان از هفتم اکتبر تاکنون جان باخته اند. به همین دلیل، کشور‌های مختلف می‌کوشند با میانجیگری میان طرف‌های مخاصمه، به آتش بسی پایدار در این باریکه دست یابند، موضوعی که کابینه راستگرای رژیم صهیونیستی بعید است به آن تن دهد. 

به گزارش الجزیره، کانال کان ۱۱ اسراییل امروز طی گزارشی اعلام کرد کابینه جنگ اسراییل پس از ارزیابی‌هایی که روز دوشنبه انجام داد به این نتیجه رسیده است که اقبال رسیدن به توافق با جنبش حماس به منظور تبادل اسرا بسیار ضعیف است. 

این کانال در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: کابینه اسراییل اطمینان ندارد که مقامات حماس خواهان یک توافق با تل آویو باشند. به همین دلیل، آن‌ها اقدام به درخواست‌های غیرواقع گرایانه می‌کنند. 

مقامات صهیونیست در نهایت به این نتیجه رسیده اند که تنها راه برای رسیدن به توافق با جنبش حماس افزایش فشار بر این گروه است. 

سیاست تنبیه دسته جمعی اکنون در دستور کار مقامات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و آن‌ها می‌خواهند با کشتار مردم غیرنظامی تا حداکثر ممکن و در عین حال جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه، فشار‌ها به حماس را به آستانه خود برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار