رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: با موافقت اعضای شورا مصوب شد تخفیفات قطع درختان برداشته شده و مبلغ تعرفه نیز به دو برابر افزایش یابد.

 یزدان‌شناس رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به نامه شهرداری مبنی بر افزایش نرخ آژانس‌های درون شهری، وانت بار و ... گفت: با توجه به افزایش ۴۰ درصدی دفترچه بهای خدمات در سال گذشته و همچنین اعمال افزایش در دفترچه جدید، اعضای شورا با افزایش مجدد به جهت جلوگیری از نارضایتی‌ها مخالفت کردند.

او افزود: درباره نامه یکی از اعضای شورا مبنی بر درخواست رانندگان بخش خصوصی با موضوع بهبود پرداخت‌ها، مقرر شد موارد توسط معاونت خدمات شهری شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و مساعدت لازم صورت پذیرد.

یزدان شناس با اشاره به حضور ساکنان شهرک امام علی (ع) در شورا و کمیسیون خدمات شهری یادآور شد: مشکلات ساکنین این مجتمع با دعوت از نمایندگان ساکنین مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نماینده تعاونی‌های ارتش، تمام مدارک خود را به شورا تحویل و کارگروهی برای بررسی و احقاق حقوق شهروندان در این شهرک تشکیل شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر بیرجند ادامه داد: پس از این جلسه، ساکنین شهرک با شهرداری به توافقاتی رسیده، خدماتی دریافت نکردند و آخرین شنیده‌ها حاکی از این است که سند املاک تا پایان سال تحویل خواهد شد.

او با اشاره به نامه شهرداری مبنی بر تجدید نظر در تعرفه پیشنهادی جرایم قطع درختان اضافه کرد: با موافقت اعضای شورا مصوب شد تخفیفات در این زمینه برداشته شده و مبلغ تعرفه نیز به دو برابر افزایش یابد.

یزدان شناس در ادامه سخنانش از موافقت اعضای شورا با طرح ساماندهی مجتمع نگهداری متکدیان (تفکیک جنسیتی) و اختصاص زمینی با متراژ ۱۰۰۰ مترمربع خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالرزاق‌نژاد نیز در ابتدای جلسه علنی شورا ضمن گرامیداشت ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی، بصیرت، هوشیاری و اقتدار مردم ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

او اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و به قدرت‌های استکبار جهانی یادآور شدند که ملتی قدرشناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به نامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پیرو جلسه این ستاد با اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند افزود: در این مکاتبه بر سه محور تأکید شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالرزاق‌نژاد بیان کرد: ضرورت پیوست فرهنگی، تشکیل هیئت اندیشه ورز و نهایی سازی بحث اجرای بوستان بانوان از جمله موارد مطرح شده در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است. پس از بحث و بررسی، اعضای شورا با تشکیل هیئت اندیشه ورز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور نماینده‌ای از شورا و شهرداری موافقت کردند.

در این جلسه شورا نامه‌هایی در زمینه برگزاری جشن‌های گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) در محل فرهنگسرای شهرداری از سوی ارگان‌های مختلف مطرح شد که برگزاری مشارکتی و رایگان آن‌ها با نظر موافق اعضای شورا مصوب شد.

برچسب ها: شورای شهر ، قطع درخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار