یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند.

کانال صهیونیستی کان نتایج یک نظرسنجی جالب در مورد تعداد صهیونیست‌هایی که اراضی اشغالی را ترک کرده و به ویژه پس از ۷ اکتبر از بازگشت مجدد خودداری می‌کنند، منتشر کرد.

این شبکه گزارش داد که نظرسنجی سازمان جهانی صهیونیستی نشان می‌دهد که ۸۰ درصد صهیونیست‌های خارج از اراضی اشغالی پس از حمله ۷ اکتبر نمی‌خواهند بازگردند.

گوستی یهوشوا براورمن، رئیس بخش سازماندهی و روابط با اسرائیلی‌ها در سازمان جهانی صهیونیستی و نویسنده این نظرسنجی، توضیح داد که شهرک‌نشینان در یک شوک هستند.

همچنین این نظرسنجی نشان داد که ۷۰ ٪ از صهیونیست‌ها سبک زندگی خود را تغییر داده و علائم نشان دهنده صهیونیست بودن خود را کاهش داده اند، چه ستاره داوود که برخی افراد خود را با آن تزئین می‌کردند، چه کاهش استفاده از زبان عبری.

اخیراً رسانه‌های صهیونیستی داده‌هایی را که معمولاً توسط اداره جمعیت و مهاجرت این رژیم فاش نمی‌شود، در مورد تعداد درخواست‌های شهروندی خارجی و داشتن پاسپورت دوم در میان شهرک‌نشینان و اینکه کدام کشور‌ها را به عنوان مقصد ترجیح می‌دهند، رصد کرده اند. بر اساس این داده ها، تعداد زیادی از صهیونیست‌ها در حال حاضر روند مهاجرت به اسپانیا، پرتغال، آمریکا و حتی آلمان را آغاز کرده اند.

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی از افزایش قابل توجه استفاده شهرک‌نشینان از دارو‌های خواب اعتیادآور از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۷ اکتبر خبر دادند.

 این پدیده تنها به شهرک نشینان محدود نمی‌شود، بلکه شامل سربازان ارتش صهیونیستی نیز می‌شود که در تهاجم زمینی به نوار غزه شرکت کرده اند.روزنامه هاآرتص از منابعی در ارتش صهیونیستی گزارش داده است که حدود ۱۶۰۰ سرباز از ابتدای جنگ دچار علائم استرس و شوک جنگی شده اند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بریدبه درک واصل بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
الهی همه صهیونیستها زودتر فلسطین را ترک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
یخاطر ظلمی هست که بهشون میشه
اینا باید بیان ایران تا قدر عافیت بدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
نه اینکه فلسطینیان حاضر به برگشت هستند یعنی توی زمین خالی سگ هم زندگی نمیکنه آبادان و خرمشهر ما هنوز بوی ویرانی وارواح میده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۳۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
باریکلا صهیونیست ها ی عاقل هرچه زودتر سرزمین فلسطین تخلیه کنید چون اوضاع از اینکه هست بدتر میشه شما باید فرار کنید چون کم کم سران اسرائیلی باید دستگیر ومحاکمه جنگی بشن باید سرزمین فلسطین تخلیه کنید سرزمین فلسطین متعلق به مردم فلسطین و مردم فلسطین تصمیم میگیرن چه حکومتی داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
به نظر من ایران باید به اسراییلیهای که می خواهند برای همیشه از اسرائیل کوچ کنند پناهندگی سیاسی بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۲۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
الان دیگه موقع آن است که دیگر همه برن گم شن وهر کس در آنجا هست پودر شود وجز تل خاکی باقی نماند تمام خانه هایشان را پودر کنید دیگه وقاحت رو به اوج رساندن دیگه طاقت ما طاق شد بریزید بر سرشان تل آویو را مانند کاهی وعلمی جویده شده زیر دندان حیوان له کنید انتقام سخت سخت سخت شروع شده برای محلشون تل آویو به اذن الله دیگر جای برگشت نمی‌ماند از این به بعد
آخرین اخبار