کیم داتکام:

بایدن زلنسکی را مجبور خواهد کرد جنگ را تا انتخابات آمریکا ادامه دهد

به باور تاجر معروف آلمانی-فنلاندی بایدن برای رسیدن به مقاصد خود در انتخابات ریاست جمهوری، زلنسکی را مجبور به ادامه جنگ با روسیه خواهد کرد.

کیم داتکام، تاجر آلمانی-فنلاندی در شبکه اجتماعی X نوشته که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، همتای اوکراینی خود ولودیمیر زلنسکی را مجبور خواهد کرد تا درگیری‌ها را تا انتخابات آمریکا که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، ادامه دهد. 

به گفته وی، رئیس جمهور آمریکا می‌داند که روسیه قبلاً در مناقشه اوکراین پیروز شده است. تنها مسئله تسلیم اوکراین به صورت رسمی باقی می‌ماند. 

داتکام ابراز اطمینان کرد که برای بایدن مهم است که زلنسکی تا پایان انتخابات آمریکا «به مبارزه خود ادامه دهد».

این تاجر از حزب جمهوریخواه ایالات متحده درخواست کرد تا از تخصیص بسته کمکی دیگر به کی یف جلوگیری کند. داتکام ضمن انتقاد از کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین گفت: آیا هزاران سرباز دیگر باید برای کمپین بایدن بمیرند؟ 

توانایی اوکراین برای ادامه درگیری با کم شدن کمک‌های خارجی کاهش می‌یابد. آمریکا در حال حاضر، بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای اوکراین است. حتی اخیرا لایحه جدید کمک‌های نظامی به اوکراین در سنا بررسی شده است. کمکی که انتقاد بسیاری از مقامات آمریکایی را به دنبال داشته است.

پیشتر، سنای آمریکا با ۶۷ رای موافق در برابر ۳۲ رای به پیشبرد لایحه کمک خارجی ۹۵میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان بدون مقررات مرزی رأی مثبت داد؛ بنابراین این لایحه برای تصویب در مجلس سنا به رای گیری عمومی گذاشته می‌شود. در صورتی که بر اساس نتایج رای گیری اصلی، این سند به تصویب سناتور‌ها برسد، برای بررسی به مجلس نمایندگان می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر امریکای جنگ طلب
آخرین اخبار