با تلاش شبانه پاکبانان شیرازی، بنر‌ها و پوستر‌های انتخاباتی جمع آوری شد

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از پاکسازی بنر و پوستر‌های تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر شیراز با تلاش شبانه پاکبانان خبر داد.

روح الله خوشبخت ضمن ابراز خرسندی از حضور پر شور و مردمی شهروندان شیرازی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و قدردانی از نامزد‌های انتخاباتی که در محل‌های مجاز اقدام به نصب تبلیغات خود کردند گفت: تبلیغات محیطی یکی از مراحل مهم در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین معرفی کاندیدا‌ها برای مشارکت مردمی است.

او با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات نیز تبلیغات در مکان‌های مختلف شهر نصب شده بود و کاندیدا‌های محترم این دوره پایبند به قوانین بودند و باعث شد فرایند پاکسازی با سرعت بیشتری انجام گیرد قدردانی کرد و گفت: پس از برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه، چهره شهر شیراز در صبح‌گاه شنبه دوازدهم اسفند با تلاش و زحمت بی وقفه پاکبانان خدوم از پوستر‌ها و بنر‌ها پاکسازی شد.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز این عملیات با حضور ۳۰۰ پاکبان مجهز به همه تجهیزات و لوازم ایمنی و بیش از ۳۰ دستگاه خودرو نظیر تانکر، واترجت، خودرو جمع آوری مواد قابل بازیافت، خودرو حمل پسماند و با نظارت ۱۱ کارشناس اجرایی و حضور ۱۱ کارشناس HSE انجام شد.

خوشبخت گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد جزئی عدم پاکسازی می‌توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار