ارتش صهیونیستی: به هدف قرار دادن رهبران حماس ادامه می‌دهیم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارتش به هدف قرار دادن رهبران حماس ادامه خواهد داد، ادعا کرد: «جنگنده‌های ما امشب تونلی را هدف قرار دادند که دو نفر از فرماندهان حماس در آن حضور داشتند».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد: عملیات در نصیرات بر اساس اطلاعات دقیق اطلاعاتی انجام شد. در حال بررسی نتایج بمباران مجتمعی در نصیرات هستیم.

وی تأکید کرد: نظامیان امروز یک نفر از فلسطینیان را در جنین کشتند که قصد انجام یک حمله را داشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد حماس تمام تلاش‌ها برای دستیابی به توافق در غزه را نابود کرد.

وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل به هدف قرار دادن رهبران حماس ادامه خواهد داد،مدعی شد: «جنگنده‌های ما امشب تونلی را هدف قرار دادند که دو نفر از فرماندهان حماس یعنی مروان عیسی معاون محمد الضیف و غازی ابو طماعه در آن حضور داشتند».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: «در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا مروان عیسی، فرمانده شاخه نظامی حماس در حمله ای در غزه کشته شده است یا خیر».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
مقاومت روی پهپاد انتحاری خاصی کار کند که بتواند تا عمق سرزمینهای اشغالی نفوذ کند بدون شکار شدن توسط تجهیزات پیشرفته این بی پدران صهیون و هر روز به امید خدای موسی و عیسی و رسول خاتم! شکارهای نابی به ارمغان بیاورد البته میزان مجوز شکارش! باید برابری کند با تعداد عملیاتهای تروریستی این حرامیان در طول این 75 سال اشغال در کل جهان!!!!!!
Singapore
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
کانال امنی ایجاد شود خیلی از نخبه های آزاده و با وجدان عالم حاضر هستند در ایده و طراحی و ساخت کمک کنند.......... شکارچی تمام وقت ( نام پهپاد مورد نظر!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
یکی از موضوعاتی که طی ماه‌های اخیر بر جهان اسلام ثابت شده این موضوع بسیار مهم است که اسرائیل فقط در برابر محور مقاومت و پاسخ دادن‌های این محور به حملات و جنایات‌های اسرائیل کوتاه می‌آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
خروج سرمایه از سرزمین‌های اشغالی بعد از عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای حماس به حدی شدت پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
با این همه ظلم و جنایت رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باید او را از مجمع عمومی سازمان ملل اخراج کرد و از عضویت آن در تمام نهادهای بین‌المللی جلوگیری کرد.
آخرین اخبار