مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مبلغ بلیت مسافران اتوبوس‌های برون شهری در صورت تخلف راننده به مسافران بازگردانده می‌شود.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران در صورت تهیه بلیت اتوبوس اگر در بین راه با مشکل مواجه شدند و یا شکایتی از راننده اتوبوس برون شهری داشته باشند از طریق بارکدی که در  بلیت درج شده می توانند شکایت خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کد رهگیری  پیگیری لازم را انجام دهند.

به گفته وی  مسافران همچنین می توانند با ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و سامانه  ۱۴۱  شکایت خود را ثبت کنند.

او می گوید: تمامی مدیران شرکت های حمل‌ونقلی در پایانه های مسافری به صورت شبانه روزی حضور دارند.

 باقر جوان اظهار کرد: در صورت شکایت مسافر و تایید شکایت  مسافر مبلغ  بلیت  استرداد شده و به  حساب مسافر واریز می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
آخه چرا حرف مفت می‌زنید شما مسئول کجایی سواد چی داری کدوم جادها رانندگی کردی که میایی برا خودت حرف مفت میزنی نشستی تو اتاقت خبر از دل راننده نداری خبر از اوضاع قطعه وسیله نداری قیمت ماشین خبر داری چقدر شده از اون اتاقت بیابیرون جادها را باسوادی شخصی خودت نمیری چون خورد میشه پس خواهشمند هستم براخودت چرت وپرت تحویل یه مشت آدم که دنبال مفت بری هستن نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
کدامیک از شغل‌های موجود کشور بدلایل و بهانه های جزئی مانند رانندگان مظلوم اتوبوس دفترچه کار و ثبت ساعت رسید و ضبط می شود شیشه اتوبوس ترک داره دفترچه رسید میشه ، چراغ خطر بین راه لامپ میزه و خاموش میشه نمره منفی ۸ ، جریمه ، رسید دفترچه و۰۰۰ آقای مسئول به وضع اسفبار جاده های کشور مانند آزادراه قزوین زنجان ، زنجان تبریز که مثل زمین کشاورزی شخم خورده است رسیدگی‌کنید خدایش اگر کار بلد نیستید استعفای بدهید تا افراد تحصیل. کرده و متخصص کاربلد سرکار بیاید ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
چقدر این قشر ضعیف و خوار شده که همه زور می گویند آقای مسئول حداقل یک قانون هم به نفع مالکان و رانندگان اتوبوسهای بین شهری تصویب کنید
آخرین اخبار