گزارشگر سازمان ملل خواستار ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین بر لزوم ممنوعیت ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی و وادار نمودن آن برای پایبندی به قوانین بین‌المللی تاکید کرد.

«فرانچسکا آلبانیز»، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین در سخنانی اظهار داشت، رهبری رژیم صهیونیستی و نظامیان آن اصول قانون بین‌المللی را به منظور قانونی کردن خشونت تحریف می‌کنند.

وی گفت، رهبران صهیونیست با الفاظی، چون سپر‌های انسانی و مناطق امن بازی می‌کنند.

آلبانیز ادامه داد: من خواستار ممنوعیت صادرات سلاح به اسرائیل و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه آن شدم.

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین همچنین خاطرنشان کرد، باید رژیم صهیونیستی را به پایبندی به قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل وادار نمود.

وی گفت: اقداماتی علیه اسرائیل برای ارتکاب جنایات جنگی در طول سال‌ها اتخاذ نشده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گ
۲۰:۴۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
گزارشگران سازمان ملل در مورد ایران هم خیلی چیزها گفتن اونها اعتبار ندارن ؟؟؟ هر چند اسراییل موجودی وحشی هست و به نظر میرسه هیتلر کم کاری کرده در حذف این قوم وحشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
تا مقر سازمان ملل در آمریکاست و این سازمان تحت نفوذ آمریکاست و قانون ظالمانه حق وتو در اختیار ۵ قدرت جهانی مخصوصاً آمریکاست و کشوری که رئیس‌جمهور آن علنآ دستور ترور انسانهای آزاده مثل شهید حاج قاسم سلیمانی را می دهد و هیچ ابایی از افکار عمومی ندارد جنایاتی مثل غزه هر روز در یک گوشه از جهان اتفاق خواهد افتاد ، روزی در افغانستان روزی در عراق روزی در یمن روز دیگر در لبنان وووو
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۷:۳۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
چشمان واقع بین و با بصیرت باید ببینند که رژیم کودک کش چه جنایاتی بر علیه زنان و کودکان در غزه می کنند سازمانهای جهانی و کشورهای اروپایی عین خیالشان نیست حقوق بشر آن وقت یک دختر در ایران با مرگ طبیعی می میرد انواع و اقسام تحریم‌ها ، انواع و اقسام قطعنامه ها و انواع و اقسام اشک تمساح ریختن ها ، آیا آنها واقعا دنبال حقوق بشر هستند؟ یا دنبال نابودی یک کشور و مردم مستقل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
آخراشه دیگه همه رو کشتن تموم شده
حالا میخوان چهره خود را ادم خوبه جلوه بدن
به ایندگان بگن ما جنگ را تمام کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود
حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اجرای قانون جنگل بود
حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود
سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
اسرائیل جنایتکار به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لنبان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، عزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است.
حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها موجب نا امنی منطقه شده است.
آخرین اخبار