تحلیلگر سیاسی: اسرائیل دیگر مکانی امن و پایدار برای یهودیان نیست

احمد الایوبی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی در مطلبی تاکید کرد که فلسطین اشغالی دیگر مکانی امن و پایدار برای یهودیان جهان نیست.

طبق گزارش تارنمای لبنان الیوم، احمد الایوبی تاکید کرد که قضیه فلسطین مدت‌ها بود که به فراموشی سپرده شده بود و حمله هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) مجددا این قضیه را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و در سراسر جهان مطرح کرد.

وی اظهار کرد که هفتم اکتبر ثابت کرد که مقاومت جریانی توخالی و کارتونی نیست بلکه به دنبال تثبیت حقوق ملت فلسطین است و در مقابل رژیم اشغالگر در نظر استراتژیک در عرصه‌های زیادی دچار شکست شد.

این تحلیلگر لبنانی در ادامه گفت که سران دشمن پس از عملیات طوفان الاقصی به مدت ۲ هفته دستپاچه شده و قادر به تصمیم‌گیری نبودند.

وی با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی دیگر بازدارنده نیست بلکه نیازمند به دفاع از خود است و از آمریکا و کشور‌های اروپایی کمک می‌گیرد، افزود: همانا (رژیم) اسرائیل در حال حاضر ارزش و اعتبار استراتژیک خود را در برابر غرب از دست داده است و دیگر مکانی امن و پایدار برای یهودیان جهان نیست.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
موضوع امنیت یهودیان فلسطینی نیست منظور امنیت صهیونیسم یهودی که خدمتگذار بچه پولدارهای جهانی که تروریستهای آینده هستند وبابت هرگونه جنایت در فلسطین اشغالی وآزادیهای وحشیانه دلارهای زیادی میپردازند دیگر وجود ندارد وآنها دیگر آسایش ندارند باید فلسطین اِشغالی را ترک کنند این بی وجدانها شهروند نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
من همیشه این سئوال تو ذهنم بود چرا اسرائیلی ها که نژاد اروپایی دارن لباس‌های شبیه عربها میپوشن جوابم الان گرفتم
آخرین اخبار