آیت الله حسینی بوشهری انتخاب قالیباف را به عنوان رئیس قوه مقننه تبریک گفت

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره جدید فعالیت مقننه تبریک گفت.

در پیام آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری آورده‌است: جناب مستطاب آقای دکتر محمدباقر قالیباف «دام توفیقه» رئیس محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و تحیات انتخاب شایسته جنابعالی که از مدیران متعهد، جهادی و انقلابی هستید را به ریاست دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم.

پیام حاکیست: امید است در دوره جدید با تقویت ظرفیت‌های تقنینی و نظارتی مجلس، بتوانید گام‌های موثری در ارتقاء توانمندی‌های کشور بر دارید. وضع قوانین راهگشا و سنجیده، همچنین تعامل سازنده با سایر قوا و دیگر نهاد‌ها نقش به سزایی در ایجاد آرامش در فضای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور دارد.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: مسابقه خدمت و تزریق امید به جامعه نیاز امروز کشور است و امید داریم، بیش از پیش بر این نیاز جامعه تاکید داشته باشید. دوام توفیقات شما و هیات رئیسه منتخب را از خداوند متعال مسئلت دارم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی «محمد باقر قالیباف» منتخب مردم تهران را روز گذشته به عنوان رئیس مجلس برای اجلاسیه اول مجلس دوازدهم انتخاب کردند.

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه هفتم خردادماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار