آنروا: فلسطینیان در غزه از جنگ خسته و فرسوده شده‌اند

سازمان آنروا از فرسوده شدن فلسطینیان به دلیل ادامه جنگ در غزه خبر داد.

نزدیک به ۸ ماه از توحش رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد. طی این مدت بیش از ۲ میلیون ساکن این باریکه بار‌ها و به زور آواره شده و مجبور به پیدا کردن سرپناه شده اند. نبود امکانات بهداشتی، کمبود آب و غذا، و در عین حال حملات خونین ارتش رژیم صهیونیستی با هدف نسل کشی فلسطینیان دیگر رمقی برای مردم غزه باقی نگذاشته است. 

به گزارش الجزیره، آژانس بین المللی امدادرسانی و کاریابی برای فلسطینیان موسوم به آنروا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد مردم غزه از جنگ خسته و فرسوده شده اند. 

این نهاد وابسته به سازمان ملل در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: پس از تشدید عملیات ارتش اسراییل در رفح، بسیاری از خانواده‌ها برای چندمین بار مجبور به تخلیه جنوب غزه و پیدا کردن سرپناه در سایر مناطق این باریکه شده اند. 

آنروا تاکید دارد: در هفته جاری شاهد ۲ کشتار دسته جمعی فلسطینیان در رفح طی عملیات ارتش اسراییل بودیم که طی آنها در مجموع ۶۱ غیرنظامی جان خود را از دست دادند. این موضوع برای چندمین بار ثابت کرد اهمیتی ندارد که غیرنظامیان در کجا پناه بگیرند، زیرا هیچ کجا در این باریکه اکنون امن نیست. 

رژیم صهیونیستی با هدف آنچه ریشه کن کردن جنبش مقاومت فلسطین (حماس) می‌خواند به دنبال تخلیه فلسطینیان از رفح به مناطق غربی خان یونس است. توسل به بمباران گسترده مناطق غیرنظامی به منظور ایجاد وحشت در میان فلسطینیان از جمله تاکتیک‌های جنگی این رژیم به حساب می‌آید.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، آنروا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار