احیای ۳۳۰ واحد راکد در آذربایجان‌غربی

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون، ۳۳۰ واحد راکد در استان احیا شده است.

جواد کرمی معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به احیای ۳۳۰ واحد راکد در استان، گفت: ۱۳۵ واحد صنعتی، ۱۳۵ واحد معدنی، ۵۹ واحد کشاورزی و یک واحد گردشگری در دولت سیزدهم احیا شده، همچنین ۲۹۹۰ واحد دامی آسیب دیده از زلزله خوی نیز بازسازی و احیا شده است.

وی با اشاره به یکشنبه‌های حمایت از تولید نیز افزود: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۱۱۵ یکشنبه بدون تعطیلی در قالب بازدید از ۲۶۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی انجام شد که این بازدید‌ها ۵۵۸ مصوبه داشته است.

کرمی با اشاره به فعالیت استان در زنجیره تولید ماشین آلات و حوزه‌های مرتبط با صنعت، ادامه داد: به دنبال تکمیل زنجیره تولید صنعتی در استان هستیم تا در اشتغال و ارتقای شاخص‌های اقتصادی قدم بلندی برداریم.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی هم مرزی استان با ۳ کشور و وجود پایانه‌های مرزی را یک مزیت برای استان اعلام کرد و در ادامه گفت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌هایی است که می‌تواند در حوزه صنعت توسعه یابد که در این راستا از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.