اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد

رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تشنه به خون است و باید او را متوقف کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان در جریان شرکت در نشست مشورتی حزب حاکم عدالت و توسعه در آنکارا با اشاره به جنایات نتانیاهو در غزه، تاکید کرد: باید جلوی این فرد وحشی و تشنه به خون که منطقه ما و همه جهان را به سمت فاجعه کشانده است، گرفته شود.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین درحالیکه خواستار توقف اقدامات نتانیاهو علیه فلسطینی‌ها شد، گفت: ترکیه در همه محافل بین‌المللی مخالفت خود را با ظلم و کشتار و بی‌عدالتی که ۷۶ سال است ادامه دارد، اعلام کرده و با تمام توان در کنار مردم فلسطین ایستاده است.

اردوغان در ادامه درباره مبارزه با تروریسم نیز، گفت: تا زمانی که باتلاق‌های تروریسم در شمال عراق و سوریه خشک نشود، ترکیه از صلح و امنیت برخوردار نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اردوغان خائن، شیرهای نفت که از آذربایجان به سمت سرزمین‌های اشغالی میره ببند، با اسرائیل کلا قطع رابطه کن. چند تا از کشورهای بی عرضه عربی هم در مقابل اسرائیل بایستن، صهیونیستها نابود میشن.
آخرین اخبار