ترامپ: اوکراین منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با تبلیغات خود برای انتخابات اعلام کرد تحولاتی که پیرامون اوکراین رخ می‌دهد، مقدمه‌ای برای جنگ جهانی است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت که تحولات اوضاع پیرامون اوکراین، از جمله اظهارات کی‌یف در مورد حمله به خاک روسیه، منجر به آغاز جنگ جهانی سوم خواهد شد.

براساس گزارش آر تی، ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز با اشاره به اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شروع به صحبت در مورد سلاح‌های هسته‌ای کرد، گفت: به جنگ جهانی سوم نزدیک می‌شویم. در حال حاضر در مورد جو بایدن، او نمی‌داند چه بگوید.

او در ادامه اعلام کرد: اما در نهایت همه این موارد منجر به جنگ جهانی سوم می‌شود. من اوضاع پیرامون اوکراین را حل خواهم کرد و این کار را به سرعت انجام خواهم داد. جنگ جهانی هرگز رخ نخواهد داد.

پیش از این آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در ۳۱ مه گذشته تایید کرد که بایدن با استفاده کی‌یف از تسلیحات آمریکایی برای حملات به خاک روسیه موافق است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ۲۸ مه گفت که انتخاب اهداف و مأموریت‌های پروازی برای سیستم‌های حمله مدرن از راه دور یا خودکار، بدون مشارکت پرسنل نظامی اوکراینی انجام می‌شود و این کار توسط کسانی انجام می‌شود که این سلاح‌ها را به اوکراین می‌رسانند. رئیس جمهور روسیه در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد که کشور‌های ناتو باید  درک کنند که با چه چیزی بازی می‌کنند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۰۱:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
ترامپ حرف منطقی نمی‌زند فقط گنده گویی میکند برای حرفهایش هیچ منطقی اراعه نمیکند بایدن هواس پرتی دارد برای مردم آمریکا متاسفم کاندیدهائی دارند یکی خلاف کار وعیاش وقمارباز بریدن که نمی داند زنده است مرده کلا زوال عقل دارد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
پس معطل چه هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
راستش رو بگو
اوکراین نه بگو آمریکا
آخرین اخبار