ضرورت استقرار و استفاده از ظرفیت‌های موجود دولت الکترونیک

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان در راستای تحقق بیش از پیش فناوری‌های پیشرفته در حوزه خدمات دولتی و تحقق دولت هوشمند ضرورت دارد.

سیدموسی متوسلین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین در اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک کارگروه توسعه مدیریت استانداری، گفت: استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان در راستای تحقق بیش از پیش فناوری‌های پیشرفته در حوزه خدمات دولتی و تحقق دولت هوشمند ضرورت دارد.

این مسئول بر الزام بهره مندی از فرصت‌های توسعه دولت هوشمند تاکید و بیان کرد: اجرای طرح دولت الکترونیک، نظام اداری استان را متحول می‌کند و نظام اداری الکترونیک ابزاری است که به وسیله آن می‌توان به مردم خدمت رسانی بهینه ارائه داد.

وی افزود: از اهداف مهم دولت الکترونیک می‌توان به ساده سازی نحوه ارایه خدمات به مشتریان، بهبود کارآیی و اثربخشی دولت از طریق حذف لایه‌ها و سطوح مدیریتی، تسهیل دسترسی مشتریان به اطلاعات و بهبود وضعیت پاسخگویی به مشتریان و تضمین پاسخگویی اشاره کرد.

در این جلسه موضوعاتی همچون تصمیم گیری در خصوص تامین تجهیزات زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات ساختمان جدید دفتر اتباع و امور مهاجرین، پیگیری انتقال کامل مدیریت و راهبری سامانه سیماد شبکه دولت به استانداری، راه اندازی سامانه پشتیبانی سخت افزاری، نرم افزاری و شبکه از راه دور و دیگر موارد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموعه استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مطرح و در خصوص هرکدام از آنها بحث و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار