مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بخش اول فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی طی یک سال گذشته به ۵۰ درصد رسیده که پیش بینی می‌شود تا نیمه اول سال آینده به اتمام برسد.

 سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هفته گذشته یک تیم از سازمان مدیریت برنامه و بودجه برای ارزیابی انجام شده  و تخصیص منابع مالی لازم از شهر فرودگاهی امام خمینی بازدید کردند گفت: فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی در دو بخش با طراحی و نظارت شرکت هاکان چینی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال اجرا است .

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی که به عنوان پیمانکار حضور دارد تخصیص منابع کرده بودیم که نمایندگان این بخش حضور پیدا کرده و باتوجه به پیشرفت پروژه دستور لازم را برای تزریق منابع ارائه کردند.

چلندری بیان کرد:بخش اول پروژه فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی که شامل تکمیل عوامل و باندها ،تکمیل زیرسازی باندهای شمالی و تکمیل عوامل روشنایی باندها پیشرفت 50 درصدی داشته است که پیش از این مقرر شده که تا پایان سال بخش اول فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی به اتمام برسد اما به دلیل تاخیر در پرداخت منابع لازم که حدود 350 میلیون دلار لازم است که تخصیص یابد.

 خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار