نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با خانواده معظم شهیدجواد کیخا،که در حادثه تروریستی اغتشاشات ۸ مهر در زاهدان به شهادت رسید دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ،نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهیدجواد کیخا،که در حادثه تروریستی بعد از اغتشاشات ۸ مهر در زاهدان به همراه شهید ملاشاهی به شهادت رسید گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمت‌های انقلاب هستند.

وی در ادامه افزود : اگر امروز حیات و آسایشی داریم ،به برکت خون شهدا و خانواده‌های آنان است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد : شهداء زنده کننده هستند چون نزد خداوند هستند و زندگی می‌کنند حیات دارند برای کسب حیات به منزل خانواده شهدا می‌رویم تا بیاموزیم راه را با قوت و قدرت ادامه دهیم.

وی با اشاره به شهادت شهید جواد کیخا خاطرنشان کرد:این شهید که با همرزم خودش در حال خدمتگزاری به خانواده ایثارگران و شهداء بود در سوم آبان در یک عملیات تروریستی به شهادت رسیده است.

حاجی صادقی حالات شهدا را معکوس به عوالم معنوی دانست و یادآور شد:شهید کیخا با آمادگی و اشتیاق کامل به استقبال شهادت رفت و شب قبل از شهادتش همه کارهای خود را انجام داده است.

وی تاکید کرد: شهدا ندایی شنیده بودند که خداوند آنها را به سمت خود فراخوانده و پاداش خود را به آنها داده است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران،ادامه داد :آنها به شیرینی قرب خدا رسیدند ولی سختی برای خانواده شهدا است که ما امیدواریم که خداوند به آنها صبر عنایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار