مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه حسین‌آباد گرون در شهرستان دلگان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان خبر داد.

 لک زایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه حسین‌آباد گرون در شهرستان دلگان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان و زیر بنای ۱۵۲۵ متر مربع به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی افتتاح گردید.

وی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه حسین‌آباد گرون گامی اساسی در راستای بهبود سرانه فضای آموزشی در شهرستان دلگان به ویژه منطقه حسین‌آباد گرون است. 

وی با بیان اینکه این فضای آموزشی با توجه به نیاز‌های منطقه طراحی و ساخته شده، گفت: نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دلگانی در این مدرسه از نعمت فضای آموزشی استاندارد و مدرن بهره‌مند خواهند شد، لازم به ذکر است علاوه بر دارا بودن ۱۲ کلاس درس مجهز، امکاناتی همچون فضای باز مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی و آموزشی را نیز دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بیان کرد: این پروژه‌ها به‌ویژه در مناطق محروم استان، نتیجه نگاه مثبت دولت و مهربانانه خیرین است.

لک زایی خاطرنشان کرد: هدف اداره کل نوسازی مدارس از احداث فضای آموزشی ایجاد شرایط مطلوب برای دانش آموزان و ارتقاء کیفیت آموزش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار