فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک قاچاقچی با کشف ۱۰۲ کیلوگرم تریاک و یک قبضه کلت کمری جنگی به همراه ۳۰ عدد فشنگ از منزلی در شهرستان بم خبر داد.

 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم و تمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی در یکی از نقاط شهر بم به تازگی مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرقی کشور خریداری و در مخفیگاهش پنهان کرده است  تا پس از جاساز، آن ها را به استان‌های مرکزی انتقال دهد.

وی با بیان اینکه سریعا تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به منزل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده، مقدار ۱۰۲ کیلوگرم تریاک و یک قبضه کلت کمری جنگی به همراه ۳۰ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو پژو پارس که در انتقال مواد مخدر از آن استفاده می‌شد، تصریح کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باند‌های توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به قمیت نابودی نسل جوان به اهداف پلید خود دست یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار