فرماندار زرند با اشاره به جاده حادثه خیز محور زرند - رفسنجان گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ متر از کمربندی شهر زرند باقی مانده است که همکاری تمامی دستگاه‌ها برای تسریع در تکمیل این پروژه ضرورت دارد.

جلسه کمیته جامعه ایمن شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رضا حسینی نژاد گفت:  تشکیل کمیته جامعه ایمن فرصتی است که با همکاری و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان بتوان گام موثری برای ارتقای ایمنی برداشته و با کمک به هم امید به زندگی در مسیر و محیطی ایمن را تجربه کنیم. 

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز وپرخطر حائز اهمیت است، افزود: از جمله نقاط حادثه خیز محور زرند - رفسنجان می‌باشد که ۶ کیلومتری ابتدای این محور در قالب کمربندی شهر زرند به همت شهرداری و ۱۱ کیلومتر دیگر تا انتهای روستای ده ایرج با مشارکت دهیاری‌ها به انجام خواهد رسید.

فرماندار زرند با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ متر از کمربندی شهر زرند باقی مانده است بر ضرورت تقسیم کار و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با شهرداری زرند برای تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار