رییس آموزش و پرورش کودکان استثنایی قزوین گفت: سنجش ۲۰ هزار نوآموز قزوینی در طرح صحت سلامت برای بدو ورود به دبستان در استان آغاز شد.

رقیه حسن پور رییس آموزش و پرورش کودکان استثنایی قزوین گفت: طرح سنجش صحت سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ابتدای ماه جاری آغاز شده و در قالب این طرح ۲۰ هزار دانش آموز در استان قزوین سنجش شدند.

وی اضافه کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر سنجش نوآموزان بدو دبستان ۱۱ مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی - تربیتی استان در سراسر مناطق قزوین تشکیل شده که خانواده‌ها می‌توانند با ثبت نام در نزدیک‌ترین مرکز نسبت به نوبت گیری و سنجش نوآموزان خود اقدام کنند

رییس آموزش و پرورش کودکان استثنایی قزوین بیان کرد: خانواده‌های دارای فرزند متولد یکم مهرماه ۹۷ تا یکم مهرماه ۹۸ می‌توانند با ثبت نام از طریق سامانه sirat ۲.csdeo.ir نسبت به ثبت نام و نوبت گیری اقدام کنند.

حسن پور تاکید کرد: آنچه در خصوص طرح سنجش صحت سلامت نوآموزان بدو ورود دبستان بسیار حایز اهمیت بوده و خانوده‌های قزوینی باید نسبت به آن توجه داشته باشند، این است که فرآیند صحت سلامت و سنجش هر دانش آموز باید در منطقه خود انجام شده و از ثبت نام در سایر مناطق پرهیز شود، چرا که در صورت مغایرت محل زندگی و مرکز سنجش فرآیند انجام سنجش لغو می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار