مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی شهادت چند تن از رزمندگان شجاع پدافند هوایی ارتش را تبریک و تسلیت گفت.

ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی شهادت چند تن از رزمندگان شجاع پدافند هوایی ارتش که در دفاع از امنیت ایران اسلامی و جلوگیری از هرگونه آسیب به ملت و منافع ملی به مقام والای شهادت نائل گردیدند را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَهَا لَهُمْ

خبر شهادت چند تن از دلاور مردان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، که در دفاع از حریم میهن اسلامی و در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، جان خود را فدای وطن کردند، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید. 

رزمندگان تلاش‌گرِ نیروی پدافند هوایی ارتش، جانانه و شجاعانه در عرصۀ دفاع از امنیت میهن، خوش درخشیده و جان خود را در این راه فدا کردند تا مردم شریف ایران با تمام وجود امنیت و آرامش را حس کنند.

این شهیدان بزرگوار، با ایثار و فداکاری، در خط مقدم دفاع از حریم میهن اسلامی قرار گرفتند و نشان دادند که عشق به وطن و مردم، بالاترین ارزش‌هاست. 

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های محترم این شهیدان و ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت برای این مردان خدا و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواستارم. 

علی اکبر ولایتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار