رسانه هاي لبناني، همزمان با منصوب شدن بندر بن سلطان به عنوان رئيس دستگاه اطلاعاتي و امنيتي عربستان، از همكاري وي با مقامات رژيم صهيونيستي در ترور عماد مغنية پرده برداشتند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از براثا؛ اين رسانه ها گزارش دادند، در سال 2006 ميلادي و همزمان با اوج گرفتن تجاوز رژيم صهيونيستي به لبنان، بندر بن سلطان با سفر به اراضي اشغالي با ايهود اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستي ديدار كرد و در آن ديدار قول مساعد براي حمايت مالي از ارتش رژيم صهيونيستي براي مقابله با مقاومت حزب الله و ترور عماد مغنية را به رئيس دستگاه اطلاعاتي اسرائيل "موساد" داد.
 
در ادامه اين گزارش آمده است كه بندر بن سلطان پس از ترك اراضي اشغالي، با حمايت از شبه نظاميان مخالف حزب الله، اطلاعات وسيعي در مورد عماد مغنية، يكي از رهبران بلندپايه حزب الله بدست آورد و آن را به نيروهاي اطلاعايت اسرائيل "موساد" تحويل داد كه اين اطلاعات منجر به ترور عماد مغنيه در سوريه شد.
 
گفتني است؛ عماد مغنية در سال 2009 و پس از سفر به سوريه، توسط تروريستهاي نفوذي رژيم صهيونيستي و به وسيله اصلاعات بندر بن سلطان با بمبگذاري خودروي حامل وي، به شهادت رسيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
بندربم سلطان ازراعیل راملاقات وبقهر جهنم سقوظ خاهدکرد تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
بندربم سلطان ازراعیل راملاقات وبقهر جهنم سقوظ خاهدکرد تمام
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۰:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
خون پاک این شهدا دامن دودمان آل سعود رو خواهد گرفت
اینا روزهای آخر عمرشون رسیدن دیگه جایی تو حجاز ندارند
آخرین اخبار